გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის   გეგმა.
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მანანა არაბაშვილი. 59001019246.
საგანი:ბიოლოგია.
სწავლების საფეხური/კლასი:
მოსწავლეთა რაოდენობა:30
გაკვეთილის თემა: ორგანიზმის განვითარებაზე მოქმედი ფაქტორები.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შესძ ლოს თამბაქოს ზემოქმედებით გამოწვეული უარყოფითი შედეგების ჩამოთვლა.გაანალიზოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობა.
მოსწავლემ მონაცემები წარმოადგინოს სხვადასხვა საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიების  გამოყენებით.
შედეგი: მოსწავლე განსაზღვრავს რა გავლენას ახდენს  თამბაქო მოზარდის განვითარებაზე. მოსწავლეს შეუძლია სწორი კვებისა და ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობის განსაზღვრა. გამოყოფს მნიშვნელოვანს, ახარისხე ძირითადს  და აქტუალურს.
იყენებს სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალებებს.
სტანდარტი: ბიოლ.VIII.9. მოსწავლეს  შეუძლია გააანალიზოს ადამიანისათვის ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობა.
·    აღწერს ფიზიკური აქტივობის მნიშვნელობას ადამიანის ჯანმრთელობისათვის და  განსაზღვრავს მის როლს სხვადასხვა დაავადების რისკის შემცირებაში;
·      მოიპოვებს ინფორმაციას და აანალიზებს თამბაქოს წევის და ნარკოტიკული ნივთიერებების მოხმარების მავნე გავლენას ორგანიზმის სხვადასხვა სისტემის ფუნქციონირებაზე;
კვლ. VIII.3.  მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო  საშუალების გამოყენებით.
·         იყენებს სხვადასხვა ხერხს  (დიაგრამებს,ცხრილებს, გრაფიკებს, სიებს) მონაცემთა განმსაზღვრელი და განმავითარებალიწარმოსადგენად;


წინარე ცოდნა- მოსწავლეებმა იციან ჯანსაღი ცხოვრების მნიშვნელობა. ორგანიზმზე უარყოფითად მოქმედი ფაქტორები დასახელება.

შეფასება:განმავითარებელი.
                                                გაკვეთილის მსვლელობა.

N
აქტივობის აღწერა.
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები.
სასწავლო რესურსები.
დრო.
1
გაკვეთილის თემისა, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
მიზნის წარდგენა ვერბალური ახსნა.
მთელი კლასი.
შეფასების რუბრიკების დარიგება
3წთ.


2
წინარე ცოდნის გააქტიურება.გავლილი მასალიდან კითხვების დასმა.
კითხვა-პასუხი.
ინდივიდუალური.
სახელმძღვანელო.
5წთ.
3
მოსწავლეების დაყოფა შემთხვევითი პრინციპით ჯგუფებად.            Iჯგუფი: აკვირდება კომპიუტერით ჯამრთელ და დავადებულ ფილტვს.





დაკვირვება. შედარება T-დიაგრამით.




ჯგუფური  მუშაობა.


კომპიუტერი.  დიაგრამა.




8წთ.
4
II-ჯგუფი. აკეთებს  პლაკატს თამბაქო და მისი სამიზნე ორგანოები.

პლაკატის შექმნა.


ჯგუფური მუშაობა.
მარკერი. ფლიპჩარტი.

8წთ.


5






III-ჯგუფი.  მოსწავლეები განასხვავებენ ამკრძალავ ნიშნებს.

დაკვირვება. აღწერა.

ჯგუფური მუშაობა

სურათში.

8წთ.
6
IV-ჯგუფი.არჩევს სპორტის სხვადასხვა სახეობებს  და მათ მნიშნელობას ორგანიზმის განვითარებაში.
შედარება,აღწერა.




ჯგუფური მუშაობა.

კომპიუტერი.  სლაიდი.


8წთ.
7
თვითეული ჯგუფი აკეთებს პრეზენტაციას.

პრეზენტაცია.

ინდივიდუალური

საპრეზენტაციო მასალა.



I-5წთ.

II-5წთ.

III-5წთ.

IV-5წთ.
სულ:20წთ.



                 

                   
8
მოსწავლეები აჯამებენ მიღებულ ცოდნას.
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი


5წთ.
9

მასწავლებელი ახდენს შეფასების რუბრიკით შეფასებას



3წთ.

No comments:

Post a Comment

ისტის გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში.

ისტის გამოყენებას დიდი მნიშვნელობა აქვს საგაკვეთილო პროცესში. ამ დროს მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული . მანანა არაბაშვილის პორთფოლიო. ...